ny frilla





sjukt ovant men så härligt, äntligen har jag testat en ny kortfrisyr och jag försöker få mig själv att trivas i den, stått framför spegeln testa olika saker, självklart har vell håret hunnit blivit en smörbytta innan jag kommer iväg på jobbet imorgon för jag kan inte sluta ta i håret och tycka det är underbart skönt att slippa mitt långa hår.. jag är ingen tjej som ska ha långt hår igentligen jag går i uppsatt konstant för jag gillar inte mycket hår i nacken, igentligen hade vare skönt vare hel rakat men tror min snälla pojk stoppar mig från det!

men här är min nya frilla iallafall som jag tänker stor trivas med!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnyggt ju! Asbra det där :D

2012-03-26 @ 21:46:36
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefint!! Du passar perfekt i det ju. Kram J

2012-03-27 @ 15:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0